Ćwiczenia na triceps i barki

dumbbells-1474420_1920

Mocny triceps oraz barki to podstawa do budowania ogólnej sprawności i siły organizmu. Ze względu na specyfikę tych mięśni najlepiej jest je trenować podczas regularnych wizyt na siłowni, jednak osoby które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sportem siłowym równie dobrze mogą początkowe treningi wykonywać w domu. Do ćwiczeń niezbędne będą hantle oraz drążki. Ciężarki można ostatecznie zastąpić przedmiotami codziennego użytku jednak niekoniecznie będzie to komfortowe rozwiązanie. Triceps najlepiej jest ćwiczyć przy średnim obciążeniu – podnoszenie i opuszczanie sztangi w różnym położeniu ręki przyniesie najlepsze efekty. Barki z kolei najlepiej rozwiną się zarówno podczas pompek, wyciskania jak i ćwiczeń na drążku. Barki bowiem to taka grupa mięśni, która jest aktywna podczas wielu ćwiczeń, również skoncentrowanych na innych partiach ciała. Przy początkowych treningach nie warto stosować nadmiernego obciążenia, gdyż szybko może ono doprowadzić do bolesnych kontuzji – lepiej jest wybrać drogę powolnego rozwoju niż bolesnej rewolucji.

Be the first to comment on "Ćwiczenia na triceps i barki"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*