Diety na masę

sport-1685818_1920

Kompleksowy sposób odżywiania się powinien zakładać cel jaki ma przynieść konkretna dieta. Osoby zmagające się z dużą ilością tkanki tłuszczowej powinny przejść na dietę redukcyjną zakładającą spożywanie posiłków o mniejszej sumie kalorii niż wynika to z ich dziennego zapotrzebowania kalorycznego. Z kolei te osoby, dla których nadrzędnym celem jest przybranie masy mięśniowej powinny stosować diety na masę. Podstawowym założeniem takiej diety jest optymalny dobór produktów spożywczych, które w połączeniu ze sobą przyspieszą wzrost masy mięśniowej. Przy diecie na masę kluczową rolę odgrywają pokarmy o dużej zawartości białka i węglowodanów. Z kolei praktycznie do minimum powinno zostać ograniczone spożywanie tłuszczy. Jakie przykładowe posiłki można spożywać budując masę? Prawdziwą legendą obrósł ryż z kurczakiem. Jednak warto potrawy odpowiednio urozmaicać tak, aby nie znudzić się jednym smakiem. Przy diecie na masę dobrze działa również odpowiednia suplementacji przyspieszająca wzrost masy mięśniowej.

Be the first to comment on "Diety na masę"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*