Masę możesz zrobić w domu!

sport-1685810_1920

Kiedy znów odpuszczasz trening, bo nie chce Ci się jechać na drugi koniec miasta, stojąc w korkach, warto abyś pomyślał nad przeniesieniem swoich ćwiczeń w domowe zacisze. Wykonując trening na masę nie będą Ci potrzebne specjalistyczne sprzęty, możesz wykorzystać przedmioty codziennego użytku, które akurat będziesz mieć pod ręką. Wystarczy tylko odrobina kreatywności. Dla uzyskania najlepszych efektów, najodpowiedniej jest zacząć od opracowania planu treningowego, w którym określimy ile razy w tygodniu będziemy ćwiczyć oraz rozpiszemy ćwiczenia na poszczególne dni. Trening w domu na masę, jak i każdy inny, należy rozpoczynać od rozgrzewki, która odpowiednio przygotuje ciało do wysiłku. Po pewnym czasie należy zwiększać ilość powtórzeń w każdej serii ćwiczeń, dzięki czemu postęp w przyroście masy mięśniowej będzie nadal trwać. Ważna jest również odpowiednio dobrana dieta. Najlepiej abyś jadł mięso drobiowe, jajka, ryby, mleko, a także jogurty, gdyż w tych produktach znajduje się dużo białka, czyli budulca mięśni.

Be the first to comment on "Masę możesz zrobić w domu!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*