Trening na siłę

pearl-harbor-80388_1280

Trening na siłę to bardzo wymagający okres mocno eksploatujący organizm. Na tym etapie najważniejsza jest technika, bowiem nieprawidłowe wykonywanie ćwiczeń z dużymi obciążaniami może skończyć się poważnymi kontuzjami. Trening na siłę polecany jest osobom, które wiążą swoją przyszłość ze sportami siłowymi. Istotą tego cyklu jest wykonywanie małej liczby powtórzeń przy wykorzystaniu skrajnych dla organizmu ciężarów. Przy ćwiczeniach na siłę bardzo ważne zadanie pełni partner, który zapewni nam asekuracje oraz zabezpieczenia, takie jak pas kulturystyczny. Warto pamiętać, że treningu na siłe nie warto za wczesnej zaczynać, bowiem w pierwszym okresie ćwiczeń na siłowni w naturalny sposób rożnie tez siła. Poza tym, trzeba mieć odpowiednie przygotowanie techniczne. Poza tym nasz organizm musi być gotowy zmierzyć się z ciężarami, które oscylują w okolicy naszym maksymalnych możliwości. Sam trening siłowy to zestaw 3-4 ćwiczeń na każdą partie mięśni. Seria powinna zawierać od 8 do 1 powtórzenia, a ich ilość nie powinna przekraczać 5.

Be the first to comment on "Trening na siłę"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*